聽到這首歌~ 有種心痛的感覺...



Girl you know I miss you so
女孩 可知道我好想你

I didn't know you had to go
我不懂你為何要離去

You've had enough of our distance baby before I had the chance to say
寶貝你說 已無法承受距離的煎熬 我還來不及對你說

I'm staying with you
 for the rest of my life oh
我願陪你 一生陪你


Don't keep telling me these words
別老是埋怨 

You don't know how much it hurts
 oh
你可知道傷害有多深

And I'll promise you eternity
 if you promise me your stay
我願許諾一個永遠 只要你答應留下

But now it's too late
 I'm no longer the man that I was
可是 一切已太晚 我已不是當年的我


I will go on without her
 like a fool who's too sure
失去你 我只能往前走 曾經一度自負的傻子

I'm like a bird who's lost her wing
 a fire without its flame
我是一隻失去翅膀的小鳥 失去了光芒的火苗

I don't know how to be strong
 when my love has to move on
我不懂得該如何堅強 我的愛 也只能往前走

I am a song without a soul
 now that she's gone
像一首丟失靈魂的歌 終於 她走了

What's left of us is this song
我們剩下的 就這首歌


Don't keep telling me these words
別老是埋怨 

You don't know how much it hurts
 oh
你可知道傷害有多深

And I'll promise you eternity
 if you promise me your stay
我願許諾一個永遠 只要你答應留下

But now it's too late
 I'm no longer the man that I was
可是 一切已太晚 我已不是當年的我


I will go on without her
 like a fool who's too sure
失去你 我只能往前走 曾經一度自負的傻子

I'm like a bird who's lost her wing
 a fire without its flame
我是一隻失去翅膀的小鳥 失去了光芒的火苗

I don't know how to be strong
 when my love has to move on
我不懂得該如何堅強 我的愛 也只能往前走

I am a song without a soul
 now that she's gone
像一首丟失靈魂的歌 終於 她走了

What's left of us is this song
我們剩下的 就這首歌


Woo yeah I know I know
Baby I know I'm a fool


I will go on without her
 like a fool who's too sure
失去你 我只能往前走 曾經一度自負的傻子

I'm like a bird who's lost her wing
 a fire without its flame
我是一隻失去翅膀的小鳥 失去了光芒的火苗

I don't know how to be strong
 when my love has to move on
我不懂得該如何堅強 我的愛 也只能往前走

I am a song without a soul
 now that she's gone
像一首丟失靈魂的歌 終於 她走了

What's left of us is this song
我們剩下的 就這首歌


This is our song without a soul
 now that you're gone
這是我們的歌 失去靈魂的歌 反正 你也走了

What's left of us
 in this song
這首歌 還有什麼值得留戀

arrow
arrow
    全站熱搜

    Honey 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()